Wednesday 5 October 2011

Jumpa Doktor

Alhamdullillah...Usia kandungan ku sudah masuk 3 bulan...rutin berjumpa doktor sudah lama bermula...aku yang dulunya seorang yang tak suka ke klinik or hospital akhirnya terpaksa juga menjalani rutin sebegini..( padan muka )...Dan selama kandungan ini juga aku dah lama xjengah ke dapur ( mabuk la )...sian hubby ku..terpaksa melayan karenah ku...hubby ku bekerja so die pun penat..so sebagai penyelesaian kepada masalah ku adalah makan di luar..( ape bleh buat )..aku dh cuba ke dapur..paksakan diri tapi akibatnya..melepek la aku sampai ke malam...(teruk plak rasanya mabuk ni rupanya..)dengan penuh kasih sayang suami ku memahami keadaan ku dan tidak pula merungut..( Alhamdullillah)..hubby juga seorang peneman yang setia yang sentiasa menemaniku ke mana saja even ke klinik..( muahh..luv u syg ..agaknye sume hubby cmtu kot..heheh..)..mungkin kerana kes aku bleeding ari 2 kot..risau agaknye..aku ni xkuat agaknye so doc sarankan supaya aku kurangkan kerja or aktiviti berat..huhuuu..(baik boss )..Ubat semakin bnyk nk dimakan..ayoyo..sabar je la...Insyaallah..Lepas ni aku akan lebih berhati-hati lagi...so.pray 4 me k..chilll.....

                                 

No comments:

Post a Comment