Wednesday 31 August 2011

Hadiah Syawal

Petang mantai raya aku pulang dari Felda Jelai 2 ke Kg Bukit Nibong..aku & hubby mabuk & pening2 teruk..smpai muntah2..satu keje ppun xleh buat..Kesian kakak ku Oja & ibuku yg susah payah menyiapkan juadah esok..Nasib baik alongku dtg membantu..hari raya pertama tidak berjalan lancar kerana aku diserang cirit birit hiingga la malam ini ( raya ke 2 ).balik je beraya (lebih kurang pukul 9malam ) hubby bawak g klinik di batu berendam.(klinik lain sume tutup ).tggu punya tggu result doktor maka terjawap la segala kemusykilan penyakit aku selama ini..doktor mengesahkan yg aku hamil 6 mggu..Yahoo!!!!Tuhan saja yg tahu betapa happynye aku ngan hubby masa 2...adik2 beradik aku sume tumpang gembira & xputus2 mengucapkan tahniah..Penantian selama 1tahun 6 bulan akhirnya terjawap sudah...tggal keluarga mertua saja belum tahu..sok balik sane akan diberitahu kelak...Doakan keselamatan & kesejahteraan kami sekeluarga ye..Amin... Chill dulu..
 
                                                 

No comments:

Post a Comment