Saturday 6 August 2011

pembunuhan ngeri



AMPANG: Mayat seorang wanita yang dikerat beberapa bahagian dalam sebuah pangsapuri terbiar di Blok Chryssa, Apartmen Astaria, di sini, adalah warga asing.
Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata, pihaknya mengenal pasti mangsa adalah warga asing selepas cap jari mayat dihantar ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).

Bagaimanapun, pihaknya belum dapat menentukan identiti mayat kanak-kanak lelaki yang turut dijumpai dan kaitannya dengan wanita berkenaan kerana laporan DNA belum siap.
“Kami juga menahan beberapa orang untuk siasatan tetapi belum dapat dikenal pasti sama ada mempunyai kaitan dengan kes ini,” katanya, di sini, semalam.

Menurutnya, siasatan lanjut masih dijalankan di tempat kejadian bagi mengesan bukti lain yang boleh membantu siasatan.

Khamis lalu, Harian Metro melaporkan misteri bau busuk di sebuah unit pangsapuri tanpa penghuni di tingkat lima apartmen sejak Sabtu minggu lalu terbongkar apabila pihak pengurusan menemui kaki kiri manusia yang berulat dan beberapa organ manusia dalam tandas unit itu.
Difahamkan, beberapa anggota badan manusia turut ditemui dalam tiga bungkusan plastik di atas siling tandas dan beberapa tempat dalam rumah berkenaan. Dipercayai mangsa dibunuh kurang seminggu lalu sebelum anggota badannya dikerat lebih 15 bahagian.

CH : dunia semakin kejam

No comments:

Post a Comment